Informace
Kontakty
Vedoucí školního stravování: Lenka Zelenková hospodarka@skola-straz.cz, 702 095 382
Zařazování strávníků podle věku
Zde ke stažení zařazování strávníku do skupin dle věku
Upozornění pro rodiče nastávajících prvňáčků
Vážení rodiče našich prvňáčků,
Přihlášení dětí na obědy bude prováděno na základě vyplněné přihlášky /přihláška je ke stažení v sekci jídeln - přihláška ke stravování/, kterou je třeba doručit do kanceláře hospodářky školní jídelny v týdnu od 25.8. do 29.8. 2025.
Čipy mohou být zakoupeny hotově při přihlášení. Cena jednoho čipu je 150 Kč.
Bližší informace na tel.: 702 095 382 nebo e-mail: hospodarka@skola-straz.cz
Zelenková Lenka, vedoucí školního stravování
Přihlašování obědů
Vážení rodiče, v květnu Vám byly na E-mail zaslány přístupové údaje na stránku www.strava.cz pro přihlašování obědů, zjišťování zůstatků a kontrolu odebíraných obědů. Pokud by někdo tyto informace neobdržel, informujte se u hospodářky školy na adrese hospodarka@skola-straz.cz nebo telefonicky na čísle 702 095 382. Zároveň Vás upozorňujeme, že v systému VIS, na který naše škola přešla, se počítá s ukončením školního roku 31.8. , proto Vám mohou být případné přeplatky vraceny na začátku září. Platby na nový školní rok je třeba poslat na účet do 15. dne v měsíci srpnu. Děkujeme za pochopení.
Platba stravného
- bezhotovostní platby za stravování na následující měsíc je nutné poslat do konce měsíce předcházejícího (např. na červen poslat do konce května)
- platba v hotovosti vždy poslední dva pracovní dny v měsíci na následující měsíc
- vedoucí jídelny vede evidenci přihlášené i odhlášené stravy
- vyúčtování rozdílů se provádí jednou za školní rok k 31. 8. daného roku
- platba stravného se provádí bankovním převodem nebo složením hotovosti na účet ZŠ
- číslo účtu 20108-986011389/0800
- pokud nebude úhrada provedena v termínu splatnosti, nebo nebude dostatečná, žák nebude stravován
Kompletní evidenci přihlášených strávníků zajišťuje hospodářka školy od pondělí do pátku, v době 7.30 do 13.00.
Odhlašování obědů
- telefonicky nebo sms zpráva - vedoucí školní jídelny 702 095 382
- nebo mailem hospodarka@skola-straz.cz ještě ten den ráno do 8.00 hodin
Cena stravného
Výdej obědů
- od 11.40 do 14.00 hodin pro žáky a zaměstnance školy
- od 12.10 do 12.30 hodin výdej obědů pro cizí strávníky
- cizí strávníci, kteří v jídelně neobědvají si oběd vyzvednou na vyhrazeném místě v jídlonosiči (jídlonosiče vyžadujeme čistě vymyté)
- v případě nemoci dítěte je možné si první den nemoci vyzvednout oběd ve ŠJ do čistých nosičů od 12.00 do 12.30
- ostatní dny, po které bude dítě nemocné, je nutné obědy odhlásit (vyhláška č. 107/2005 Sb)
Alergeny v potravinách
- podle nařízení EU č. 1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům, které nabývá účinnosti dnem 13. 12. 2014, se musí každý spotřebitel-strávník dozvědět, zda se v potravině-pokrmu vyskytují nějaké alergeny.
- součástí nařízení je také přesný seznam látek nebo produktů vyvolávajících alergie nebo nesnášenlivost.
- od 15. 12. 2014 budeme proto uvádět výčet těchto látek-alergenů pod odpovídajícím číslem na každém našem jídelníčku u každého pokrmu.