Základní škola a Mateřská škola, Stráž nad Nisou

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
MŠ Sluníčka - Střevlík
MŠ Sluníčka - Střevlík
4
MŠ Mravenci - Střevlík
MŠ Sluníčka - trampolíny
MŠ Mravenci - Střevlík
MŠ Sluníčka - trampolíny
5
Mikulášský den
Mikulášský den
6 7
8
MŠ - vánoční fotografování
MŠ - vánoční fotografování
9
MŠ - vánoční besídka u Mravenců
MŠ - vánoční besídka u Mravenců
10
Zpívání v kostele Sv. Kateřiny
11
MŠ - vánoční besídka u Broučků
MŠ Mravenci - trampolíny
MŠ - vánoční besídka u Broučků
MŠ Mravenci - trampolíny
12 13 14
15
Návrh rozpočtu PO na rok 2026
MŠ - vánoční besídka u Sluníček
MŠ - vánoční besídka u Sluníček
16 17 18
MŠ Sluníčka - trampolíny
MŠ Sluníčka - trampolíny
19
MŠ Sluníčka - Střevlík
MŠ Sluníčka - Střevlík
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Jídelna > Informace

Informace

Kontakty

Vedoucí školního stravování: Lenka Zelenková
hospodarka@skola-straz.cz
+420 702 095 382

Zařazování strávníků podle věku

Zde ke stažení: Zařazování strávníků do skupin dle věku (PDF)

Upozornění pro rodiče nastávajících prvňáčků

Vážení rodiče našich prvňáčků,

Přihlášení dětí na obědy bude prováděno na základě vyplněné přihlášky ke stažení v sekci Jídelna – Přihláška ke stravování, kterou je třeba doručit do kanceláře hospodářky školní jídelny v týdnu od 25. 8. do 29. 8. 2025.

Čipy mohou být zakoupeny hotově při přihlášení. Cena jednoho čipu je 150 Kč.

Bližší informace na telefonu +420 702 095 382 nebo e-mailu hospodarka@skola-straz.cz.

Zelenková Lenka, vedoucí školního stravování.

Přihlašování obědů

Vážení rodiče,

v květnu Vám byly na e-mail zaslány přístupové údaje na stránku www.strava.cz pro přihlašování obědů, zjišťování zůstatků a kontrolu odebíraných obědů.

Pokud by někdo tyto informace neobdržel, informujte se u hospodářky školy na adrese hospodarka@skola-straz.cz nebo telefonicky na čísle +420 702 095 382.

Zároveň upozorňujeme, že v systému VIS, na který naše škola přešla, se počítá s ukončením školního roku k 31. 8., proto Vám mohou být případné přeplatky vraceny na začátku září.
Platby na nový školní rok je třeba poslat na účet do 15. srpna.

Děkujeme za pochopení.

Platba stravného

  • Bezhotovostní platby za stravování na následující měsíc je nutné poslat do konce měsíce předcházejícího (např. na červen poslat do konce května).
  • Platba v hotovosti – vždy poslední dva pracovní dny v měsíci na následující měsíc.
  • Vedoucí jídelny vede evidenci přihlášené i odhlášené stravy.
  • Vyúčtování rozdílů se provádí jednou za školní rok k 31. 8.
  • Platba stravného se provádí bankovním převodem nebo složením hotovosti na účet ZŠ: 20108-986011389/0800
  • Pokud nebude úhrada provedena v termínu splatnosti nebo nebude dostatečná, žák nebude stravován.

Kompletní evidenci přihlášených strávníků zajišťuje hospodářka školy od pondělí do pátku, v době 7:30 – 13:00.

Odhlašování obědů

Telefonicky u vedoucí školní jídelny: +420 702 095 382

V případě nepřítomnosti: jídelna +420 606 046 133

Nebo e-mailem: hospodarka@skola-straz.cz – nejpozději do 8:00 hodin daného dne.

 

Výdej obědů

  • 11:40 – 14:00 – pro žáky a zaměstnance školy
  • 12:10 – 12:30 – pro cizí strávníky
  • Cizí strávníci, kteří v jídelně neobědvají, si oběd vyzvednou na vyhrazeném místě v jídlonosiči (jídlonosiče musí být čistě vymyté).
  • V případě nemoci dítěte je možné si první den nemoci vyzvednout oběd ve ŠJ do čistých nosičů mezi 12:00 a 12:30.
  • Ostatní dny, po které bude dítě nemocné, je nutné obědy odhlásit (vyhláška č. 107/2005 Sb.).

Alergeny v potravinách

Podle nařízení EU č. 1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům, které nabylo účinnosti dne 13. 12. 2014, se musí každý strávník dozvědět, zda se v potravině/pokrmu vyskytují alergeny.

Součástí nařízení je také přesný seznam látek nebo produktů vyvolávajících alergie nebo nesnášenlivost.

Od 15. 12. 2014 proto uvádíme výčet těchto látek–alergenů pod odpovídajícím číslem u každého pokrmu na jídelníčku.